My day!

Hej!
Idag har jag varit med några kompisar.
Först så har jag sovit över med Clara,Ena och Sally.
Super kul...
På morgonen när vi vaknade så bakade vi kanelbullar mm.
Sen runt två halv tre så möte jag Vendela och vi åkte till en brygga som ligger i närheten och bara chillade lite, haha vi tänkte bada men när vi kände på vattnet var se super kalt.
Och nu ska jag snart gå och duscha och göra lite mat till mig själv..
För jag e ensam hemma.
Sen kommer Vella igen och vi ska väl bara ta de lite lugnt förmodligen kolla lite på Solsidan.
ÅÅ imorgon är de ju söndag :( så då ska jag och Ena plugga lite tillsammans för vi har lite prov och så nästa vecka..
Emma
Vendela
Puss o Kram
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0